CUMPĂRĂ ÎN VALOARE DE 1500 LEI ȘI AI 5% REDUCERE

CUMPĂRĂ ÎN VALOARE DE 2500 LEI ȘI AI 7% REDUCERE

PROCURĂ ÎN VALOARE DE 5000 LEI ȘI PRIMEȘTI CARD DE REDUCERE.

CELE MAI CALITATIVE BRANDURI EUROPENE, PREȚ ȘI CALITATE.

Întrebări frecvente

Cum aleg mărimea potrivită?

Oferim un ghid de mărimi disponibil pe pagina fiecărui produs. Dacă ești între două mărimi, îți recomandăm să alegi mărimea mai mare pentru un plus de confort. Dacă nu găsești ghidul pe pagina, încercați să-l căutați pe site-urile oficiale.

Pot returna produsul dacă nu mi se potrivește?

Da, ai dreptul să returnezi produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primire, cu condiția ca acestea să nu fi fost purtate și să fie în ambalajul original.

Atenție! Această regulă nu este valabilă în cazul lenjeriei, costumelor de baie, șosetelor, colanților, accesoriilor.

Cât durează livrarea?

Papuki oferă livrare rapidă oriunde în Republica Moldova (cu excepția regiunii Transnistria), prin companie de curierat.
Comenzile sunt confirmate telefonic sau prin mesaje pe WhatsApp, Viber, Instagram sau Facebook.

Metode de livrare:

🚚 Livrare la adresă:
Chișinău: 70 lei
Restul țării: 80 lei
Livrările se efectuează de luni până vineri, între orele 9:00–18:00

🕒 Termen de livrare: 1–3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii
(în mod obișnuit, livrarea se face chiar a doua zi lucrătoare pentru comenzile confirmate până la ora 12:00)

⚠️ Se livrează exclusiv produsele care urmează a fi achitate.
❌ Curierul nu așteaptă proba produselor.
🔁 În cazul unui schimb de produs, tariful de livrare se dublează (tur–retur).

🛍️ Ridicare din magazin (rezervare 48h):
Produsul se păstrează 48 de ore de la confirmare.
După expirarea termenului, veți fi contactat(ă) pentru a decide dacă se dorește livrarea sau anularea comenzii.

📞 În ziua livrării, clientul este contactat telefonic de către curier:
‼️ Vă rugăm să răspundeți la apelurile curierului. După două apeluri nepreluate, comanda este returnată și livrarea anulată.

💬 Comenzile plasate după ora 17:00 sunt preluate în dimineața următoare.
Comenzile din weekend sunt confirmate în weekend, iar livrarea se face începând cu ziua de luni.

Important:
Produsele se livrează doar după confirmarea comenzii de către un consultant.

În caz de indisponibilitate în stoc sau alte motive obiective, clientul este informat despre anulare prin telefon sau mesaj scris.

Comenzile care nu sunt confirmate activ în urma comunicării client–magazin nu sunt transmise către livrare.

📲 Contact direct:
Pentru întrebări sau clarificări legate de livrare, ne puteți contacta direct la:
➡️ 069510001 – Baby Hall
➡️ 069510021 – Port Mall

Ce fac dacă primesc un produs defect?

Dacă primești un produs defect la livrare, te rog să ne contactezi în cel mai scurt timp , expediind poze confirmative. Totodată, te rugăm să te apropii în unul din magazinele Papuki pentru e efectua schimbul / returul. Menționăm că – echipa Papuki verifică toate produsele care se expediază la livrare, pentru a evita situații de genul dat.

Urmărește:
SUS
Produse populare:
COȘUL DE CUMPĂRĂTURI 0
VĂZUTE RECENT 0
Added to wishlist! VIEW WISHLIST